hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خوزستان| روزانه به‌طور میانگین 17 تصادف در استان اتفاق می‌افتد

خوزستان| روزانه به‌طور میانگین 17 تصادف در استان اتفاق می‌افتد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان از نصب ۵۰ دوربین ثبت تخلف در محورهای پرحادثه خوزستان خبر داد.

 غلامعباس بهرامی نیا در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان خوزستان اظهار کرد: از این تعداد، ۴۳ دوربین ثبت تخلف در نقاط پرحادثه نصب‌شده‌اند که از این میان ۲۳ دوربین عملیاتی و ۲۰ دوربین به‌زودی عملیاتی می‌شود. این دوربین‌ها در محورهای اهواز تا پل زال، اهواز تا دهدز و اهواز به ماهشهر نصب‌شده‌اندبهرامی نیا در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین آمار تلفات و تصادفات جاده‌ای در ۱۰ محور پرتردد رخ می‌دهد، عنوان کرد: براساس شاخص‌های تعیین‌شده، تعداد ۱۳۰ نقطه پرحادثه در استان شناسایی‌شده که برای اصلاح هندسی آن‌ها رقمی معادل ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

بهرامی نیا با اشاره با آمار تلفات تصادفات جاده‌ای تصریح کرد: میانگین تصادفات جاده‌ای روزانه استان ۱۷ تصادف و میانگین تلفات جاده‌ای روزانه استان ۱.۶ نفر است و سالانه حدود ۶ هزار فقره تصادف در استان رخ می‌دهد و تقریبا به ازای هر ۱۰ تصادف، یک نفر فوت می‌کند.

بهرامی نیا در ادامه گفت: برای کاهش حوادث در این نقاط پرحادثه تاکنون ۴۳ دوربین ثبت تخلف و ۵۶ سامانه دوربین نظارت تصویری یا پایش تصویری نصب‌شده است و ۱۰۴ سامانه ثبت تردد در سطح استان موجود است که به‌صورت آنلاین اطلاعات را ارسال می‌کند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد